ختم رقابت و استمرار همدلی

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۵ کد : ۷۸۴ اخبار یادداشت
تعداد بازدید:۳۶۷
یادداشتی از دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس سازمان «سمت»
ختم رقابت و استمرار همدلی

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این یادداشت آمده است:

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بالای مردم پایان یافت و آقای دکتر پزشکیان توانست نظر مردم را به خود جلب نماید. مسلماً از امروز ایشان رئیس جمهور همه ملت است و باید همه با هم مصمم و یکپارچه در پرتو اصل نورانی ولایت مطلقه فقیه آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا را پی گرفته تا حصول نتیجه نهایی و اتصال آن به انقلاب حضرت حجت (عج) از پای نشینیم. چنانکه فلسفه انتخابات در انقلاب و نظام اسلامی چیزی غیر از این نبوده و نیست. 
انتخابات در جمهوری اسلامی رقابتی تنگاتنگ و توأم با آگاهی بخشی است و با هدف مشارکت عمومی و ملی در امر پیشرفت و ترقی میهن عزیزمان ایران اسلامی است. مردم خوب می‌دانند که تجربه مردم‌سالاری در ایران جز با شکل‌گیری انقلاب و نظام اسلامی و مجاهدت علما و شهداء ناممکن بود. بویژه در انتخابات اخیر که نتیجه سی‌وسه ماه خدمت‌گذاری بی‌وقفه و دردمندانه و خالصانه رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی (ره) به ملت بود. از این رو، نباید گذاشت تجربه مردم‌سالاری دینی با چنین صلابت و قدرتی توسط خناسان و بدخواهان نظام اسلامی از ملت سرافراز بازستانده شود. 
بی‌تردید، هر رأیی که دیروز در صندوق‌های رأی انداخته شد در سبد جمهوری اسلامی جای گرفته است. و این راه همچنان با پیروی از خط ولایت مطلقه فقیه استمرار خواهد داشت. آنچنانکه امام خمینی (ره) آسایش و امنیت ملت را در پشتیبانی از ولایت فقیه اعلام فرمودند.
اینجانب به سهم خود انتخاب آقای دکتر پزشکیان را به ایشان تبریک گفته و آرزوی توفیق در راه تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی برای ایشان دارم. ملت چشم به راه تحقق آیات وحیانی و خطب نورانی مولی الموحدین علی (علیه السلام) توسط ایشان در دستگاه اجرایی کشور است. 
در آستانه ماه محرم از ذات باری‌تعالی می‌خواهیم که به حق سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) این ملت و رهبری را در کنف توجهات الهی خود قرار دهد و شر دشمنان را به خودشان باز گرداند. انشالله
داود مهدوی‌زادگان
۱۶ تیر ۱۴۰۳

کلید واژه ها: سازمان سمت دکتر مسعود پزشکیان دکتر داود مهدوی‌زادگان


نظر شما :