پیام کانون بسیج اساتید سازمان «سمت» فرا رسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۷۰۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۷۴
کانون بسیج اساتید سازمان «سمت» فرا رسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.
پیام کانون بسیج اساتید سازمان «سمت» فرا رسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در پیام کانون بسیج اساتید «سمت» آمده‌است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُم بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ آیه ۵ سوره ابراهیم 

در تاریخ طولانی که داریم هیچ روزی برای ملت ایران افتخارآمیزتر از بیست و دوم بهمن نیست. بیست و دوم بهمن زنده نگه داشته شده و باید هم زنده بماند”.
“مقام معظم رهبری ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

حضور در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه بزرگترین رخداد سیاسی و بهترین پاسخ کوبنده ملت وفادار و بصیر ایران در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام است.
روز شکوهمندی، قدرت و توان، بیعت و پیوند ناگسستنی ملت با ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیمان مجدد با شهدا و آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و روز ادای تکلیف دینی است.
بسیج اساتید سازمان سمت، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهیدان والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم علی‌الخصوص سید شهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر  با حضور حماسی، انقلابی، پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور  و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» تمامی همت خود را در جهت تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی معطوف می نماید.
همچنین بر یکایک آحاد جامعه لازم است که همه با هم در سازندگی و اعتلای کشور مشارکت نمائیم‌. یکی از صحنه‌های سرنوشت ساز در کشور شرکت در انتخابات است که در نظام مردم‌سالار دینی هم حق ماست و هم  یک تکلیف ملی و دینی ‌.در این شرایط که دشمنان در کمین کشور هستند هر رای به مثابه یک بارقه امید ملت و یک تیر به سمت اهداف دشمنان این کشور تلقی می شود. 
 بسیج اساتید سمت از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان دعوت می‌کند با حضور ارزشمندشان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نیز در انتخابات ۱۱ اسفند، به شکرانه زیستن در کشور مقتدر و عزتمند جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند. 
والعاقبة للمتقین
بسیج اساتید سمت.

کلید واژه ها: سازمان سمت کانون بسیج اساتید سمت بیست و دوم بهمن


نظر شما :