برگزاری نشست رئیس سازمان «سمت» با معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۳ کد : ۶۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۱
دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان «سمت» با دکتر عموعابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفتگو کرد.
برگزاری نشست رئیس سازمان «سمت» با معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی «سمت»، این دیدار که در محل دفتر معاونت آموزشی وزارت علوم تشکیل و زمینه همکاری های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ابتدا دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان «سمت» ضمن سپاس از برگزاری نشست، دستاوردهای جدید سازمان در حوزه نشر و تشکیل گروههای تخصصی جدید، مهمترین ماموریت های سازمان برای تهیه و تولید کتابهای درسی دانشگاهی در حوزه علوم اسلامی و انسانی و با اشاره به چالش‌ها و مشکلات پیش روی سازمان در زمینه تهیه و تدوین کتاب‌های درسی دانشگاهی؛ توانمندیها و قابلیت‌های بالقوه و بالفعل «سمت» را تشریح کرد. همچنین درخصوص برخی فعالیت‌های اخیر «سمت» در زمینه تولید و بازتولید کتاب‌های مرجع در قالب کتاب درسی، ترجمه برخی آثار به سایر زبان‌ها و حضور «سمت» در دانشگاههای کشور به منظور جهاد تبیین و مشکل اصلی در تهیه و تولید کاغذ برای انتشار به موقع کتاب‌های درسی گفتگو شد.
در ادامه دکتر عموعابدینی ضمن خوشامدگویی از فعالیت‌های انجام شده ابراز خرسندی کرد و ضمن تبیین جایگاه «سمت» در رسیدن به جایگاه والای تمدنی جدید ایرانی اسلامی و نقش حمایتی وزارت علوم از فعالیت‌های سازمان، بر ضرورت همکاری در تدوین و تولید کتاب‌های مرجع با همکاری دانشگاه‌های سطح یک کشور تاکید کرد. 
در این نشست پیشنهادهایی مطرح شد که مقرر شد طی جدول زمانی مشخص برنامه‌ها پیگیری و عملیاتی شود. دکتر ملیحۀ صابری، معاون پژوهشی «سمت» و دکتر محمدرضا سعیدی معاون نظارت علمی فنی «سمت»، در این دیدار همراه رئیس سازمان بودند.

کلید واژه ها: سازمان سمت معاون آموزشی وزارت علوم


نظر شما :