معاون پژوهشی «سمت»: حضور سازمان مطالعه و تدوین در دانشگاه کردستان، در راستای توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه است

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۸ کد : ۶۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۴۹
گزارشی از برنامه‌های معاونت پژوهشی سازمان مطالعه و تدوین در رویداد فرهنگی هفته فرهنگی سمت در دانشگاه کردستان
معاون پژوهشی «سمت»: حضور سازمان مطالعه و تدوین در دانشگاه کردستان، در راستای توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه است

به گزارش روابط عمومی «سمت»، معاونت پژوهشی سازمان برنامه‌های مختلفی را در هفته کتاب سمت در دانشگاه کردستان عهده‌دار بود؛ از جمله آنها می‌توان به نشست مشترک با معاون پژوهشی دانشگاه کردستان، دکتر علی‌اکبر مظفری اشاره کرد. در این نشست دکتر ملیحه صابری، معاون پژوهشی سمت و عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی، ضمن معرفی گروه‌های پژوهشی و تخصصی سازمان، به فرآیند نیازسنجی و جذب طرح‌های متناسب با ماموریت‌های سمت و همچنین روند ارزیابی آنها اشاره کرد. دکتر صابری گفت: «حضور سمت در دانشگاه کردستان در جهت توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه است.» وی افزود: هم‌افزایی سمت و دانشگاه کردستان می‌تواند چشم‌اندازهای نوینی را پیش روی جامعه دانشگاهی و فرهیخته کشور قرار دهد. معاون پژوهشی سمت با معرفی آخرین پروژه در حال انجام از سوی «سمت» تاکید کرد: سازمان آمادگی دارد تا در پروژه چندرسانه‌ای از منابع مدنظر دانشگاه کردستان استفاده کند تا از این طریق جامعه هدف بیش از پیش از منابع منتشر شده استفاده کنند. 
دکتر علی‌اکبر مظفری، معاون پژوهشی دانشگاه کردستان ضمن تشکر از حضور و توجه سمت به دانشگاه کردستان به اهم دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه آمادگی دارد در ظرفیت‌های مورد نیاز سمت، تعاملات خود را تعمیق ببخشد.
دکتر سعیدی رئیس ستاد برگزاری هفته کتاب سمت در دانشگاه کردستان و معاون نظارت علمی فنی «سمت»، ابراز امیدواری کرد نتیجه رویداد فرهنگی حاضر، به سرانجام رسیدن چند کار مشترک تا سال آینده باشد. وی افزود از جمله ظرفیت‌های موجود در سمت، زیرساخت نشر الکترونیک سازمان است که آمادگی دارد، منابع و آثار منتشره دانشگاه را در این سکو عرضه نماید.
دکتر حسین دانش‌مهر، مدیر امور پژوهشی دانشگاه کردستان ضمن معرفی پژوهشکده‌ کردستان‌پژوهی، از ظرفیت‌های بین‌المللی در جذب طرح‌های پژوهشی از سوی این پژوهشکده سخن گفت و اعلام آمادگی کرد گروههای تخصصی دانشگاه همکاری پژوهشی و تحقیقاتی با سازمان را دارا هستند.

از دیگر برنامه‌های معاونت پژوهشی سمت، می‌توان به برگزاری سه کارگاه تخصصی برای اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه کردستان اشاره کرد. در کارگاه نخست دکتر ملیحه صابری معاون پژوهشی سمت و عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی به فرایند نیازسنجی، پذیرش و ارزیابی در سازمان سمت اشاره کرد. 
دکتر محمد آرمند، عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سمت در کارگاه دوم به تبیین استانداردهای کتاب درسی پرداخت. 
دکتر شاهین تقدیمی عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سمت، در آخرین کارگاه از نسل جدید کتابهای آموزش زبان انگلیسی با اهداف خاص سخن گفت.

کلید واژه ها: سازمان سمت معاون پژوهشی دکتر ملیحه صابری هفته کتاب سمت


نظر شما :