«سمت» از قوی‌ترین ناشران در عرصۀ تولید و نشر کتاب درسی دانشگاهی

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۷ کد : ۶۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۰
رئیس سازمان «سمت» پذیرای معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد استان کردستان بود.
«سمت» از قوی‌ترین ناشران در عرصۀ تولید و نشر کتاب درسی دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی «سمت»، آخرین برنامه دکتر داود مهدوی‌زادگان، رئیس «سازمان مطالعه و تدوین» در هفته فرهنگی «سمت» در دانشگاه کردستان دیدار با عیسی فلاحی، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بود. 

در این دیدار دکتر مهدوی‌زادگان با ابراز خرسندی از برگزاری هفته کتاب «سمت» در دانشگاه کردستان، حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در برگزاری چنین برنامه‌هایی ضروری دانست تا این دست رویدادها به صورت دوره‌ای، منظم و گسترده‌تر برگزار شود. 

رئیس «سازمان مطالعه و تدوین» در ادامه به بیان اهداف و برنامه‌های این رویداد پرداخت و از جمله آن به برگزاری همایش علمی با موضوع جایگاه‌شناسی امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) در آثار اهل سنت اشاره کرد و ابراز امیدواری خود را از همکاری و مساعدت لازم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این‌خصوص بیان داشت.

عیسی فلاحی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز حضور «سمت» در این استان را همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، روشنی بخش فضای فرهنگی این استان دانست و افزود حضور اساتید و صاحبنظران و صاحب‌قلمان کردستان در میان مولفان و مصنفان «سمت» برای مردم این استان روحیه‌بخش است. 

وی با تبیین ظرفیت فرهنگی دانشگاه‌های اقلیم کردستان عراق ابراز امیدواری کرد «سازمان مطالعه و تدوین» با کارنامۀ موفق‌ خود بتواند وارد این عرصه شود.

فلاحی ادامه داد مقرر شده تا در اسفند ماه یک نمایشگاه بین‌المللی در استان برگزار شود که پیشاپیش از «سمت» دعوت کرد تا در این رویداد فرهنگی حضور پیدا کند.

در این جلسه دکتر محمدرضا سعیدی، رئیس ستاد هفته کتاب «سمت» در دانشگاه کردستان و معاون نظارت علمی فنی این سازمان پیشنهاد داد تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ترتیبی اتخاذ کند تا هنرهای صناعی منحصر به این استان، از سوی محققان و صاحب‌قلمان کردستان به رشته تحریر در بیایید و اعلام آمادگی کرد «سمت» در انتشار آن یاری‌رسانی لازم را داشته باشد.

کلید واژه ها: هفته کتاب سمت سازمان سمت دانشگاه کردستان


نظر شما :