دکتر مهدوی‌زادگان: همکاری بین مجموعه‌ها و نهادهای علمی پژوهشی یکی از ضروریات کشور

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۵ کد : ۵۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۲۳
دیدار و گفتگوی رؤسای «سمت» و «مبنا» در قم برگزار شد
دکتر مهدوی‌زادگان: همکاری بین مجموعه‌ها و نهادهای علمی پژوهشی یکی از ضروریات کشور

به گزارش روابط عمومی «سمت» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس سازمان مطالعه و تدوین «سمت»، با حضور در مرکز پژوهشی مبنا با رئیس این مرکز پژوهشی دیدار و در راستای اجرایی‌سازی مصوبات جلسه قبل و استفاده از ظرفیت‌ و توان علمی پژوهشی مرکز مبنا در جهت تدوین محتوای متون درسی دانشگاهی و نیز برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس سازمان «سمت» به همراه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین انصاری رئیس دفتر سازمان «سمت» در قم، با حضور در مرکز پژوهشی مبنا با رئیس این مرکز پژوهشی دیدار کرد. ایشان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مرکز پژوهشی، با معرفی ظرفیت‌های سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی «سمت»، به زمینه‌های مشترک همکاری و تعاملی اشاره کرد. ایشان در ادامه افزود: «همکاری بین مجموعه‌ها و نهادهای علمی پژوهشی یکی از ضروریات کشور است زیرا با کتاب درسی می‌توان بر جهان حکومت کرد؛ بنابراین نیاز است کتب مورد نیاز دانشجویان در هر دوره‌ای بازنگری و بازنویسی شده و از سوی صاحب‌نظران و استادان این عرصه بررسی و بر غنای محتوایی آن افزوده گردد.»

در پایان این جلسه نیز مقرر شد در راستای همکاری‌های بیشتر و ساختارمندتر، تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه میان مرکز پژوهشی مبنا و سازمان «سمت» منعقد گردد.
 

کلید واژه ها: دکتر مهدوی زادگان سازمان سمت مرکز پژوهشی مبنا همکاری حسین انصاری رئیس دفتر قم دفتر قم


نظر شما :