بازدید امیر دریادار سیاری از غرفه «سمت»

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۹ کد : ۵۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۳۳
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی از غرفه سازمان مطالعه و تدوین «سمت» در سی‌‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
بازدید امیر دریادار سیاری از غرفه  «سمت»

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، در روز دوم سی‌و‌چهارمین دورۀ نمایشگاه کتاب تهران غرفه‌های «سمت» در بخش‌های عمومی و ناشران دانشگاهی و ناشران دیجیتال پذیرای علاقه‌مندان عرصه علم و فرهنگ بود.

در میان این علاقه‌مندان افراد سرشناسی نیز پا به غرفه‌های «سمت» گذاشتند. از جمله این افراد امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که با حضور در غرفه «سمت» به تورق تعدادی از آثار منتشر شده این سازمان از جمله کتاب «حقوق دریایی: بر پایۀ قانون دریایی ایران و مقررات بین‌المللی دریایی» پرداخت.

این کتاب به قلم دکتر مرتضی نجفی اسفاد به رشته تحریر درآمده است؛ و طی چهارده سال، به چهارده چاپ رسیده است. این اثر از جمله منابع موجود برای درس حقوق دریایی است و مورد استفاده دانشجویان رشته حقوق در مقاطع سه گانه است.

کلید واژه ها: نمایشگاه کتاب نمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین المللی کتاب سی و چهارمین نمایشگاه کتاب سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران امیر دریادار سیاری حبیب‌الله سیاری حقوق دریایی دکتر مرتضی نجفی اسفاد


نظر شما :