نسخه‌پژوهی «سمت» در قم قوت می‌گیرد

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۶ کد : ۵۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۸۸
گروه «نسخه‌پژوهی» از گروه‌های تخصصی دفتراستان قم «سازمان مطالعه و تدوین» تشکیل جلسه داد.
نسخه‌پژوهی «سمت» در قم قوت می‌گیرد

به گزارش روابط‌عمومی «سمت» جلسۀ گروه «نسخه‌پژوهی» از گروه‌های تخصصی دفتراستان قم سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی در محل این دفتر برگزار شد. 
در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری رئیس دفتر استان قم «سازمان مطالعه و تدوین» درباره وظایف و مأموریت‌های جدید دفتر استان قم و فلسفۀ تأسیس گروه «نسخه‌پژوهی» توضیحاتی ارائه کرد.
وی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پژوهشی موجود و توانمندی علمی اعضای گروه «نسخه‌پژوهی» ابراز امیدواری کرد با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوان در جهت تألیف کتاب‌های‌ درسی و مبنایی مرتبط با این حوزه قدم‌های مؤثری برداشت.
در ادامه جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اشکوری مدیر گروه «نسخه‌پژوهی» حجت‌الاسلام والمسلمین کشفی، آقایان دکتر سوری و دکتر حیدری یساولی از اعضای این گروه در باب برنامه‌ها، ایده‌ها و زمینه‌های فعالیت به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
اعضای گروه تاکید کردند با عنایت به برخورداری قم از پژوهشگران مجرب و منابع علمی ارزشمند، فعالیت‌های گروه مذکور بتواند منشأ خدمات شایان توجهی در عرصۀ «نسخه‌پژوهی» باشد.
همچنین در این جلسه آخرین تغییرات در خصوص سازوکار ارزیابی آثار توسط «سازمان مطالعه و تدوین» بررسی شد و کارشناس گروه توضیحاتی پیرامون آن به حاضرین ارائه کرد. 

کلید واژه ها: دفتر قم نسخه پژوهی


نظر شما :