بازدید دانش آموزان مدرسه علامه حلّی چهار از «سمت»

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰ کد : ۴۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۲۲
به مناسبت هفته «کتاب و کتابخوانی»، جمعی از دانش‌آموزان مدرسه علامه حلّی چهار از سازمان «سمت» دیدار کردند.
بازدید دانش آموزان مدرسه علامه حلّی چهار از «سمت»

به گزارش روابط‌عمومی «سمت» روز سه‌شنبه بیست‌و‌چهارم آبان‌ماه، سازمان «سمت» پذیرای گروهی از دانش آموزان مدرسه علامه حلی چهار بود. در این بازدید که به مناسبت هفته «کتاب و کتابخوانی» برگزار شد دانش آموزان با تاریخچه و فرآیند پذیرش، بررسی، تدوین و چاپ در «سمت» آشنا شدند.

رئیس سازمان «سمت» از جمله سخنرانان این برنامه بود و ضمن خوشامدگویی به مهمانان، برگزاری این قبیل بازدیدها را در تعمیق بخشیدن شناخت دانش‌آموزان، که دانشجویان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند از «سمت» را موثر دانست.

دکتر داود مهدوی‌زادگان در بخش دیگری از سخنان خود به کارکرد علوم انسانی در جامعه پرداخت و تفاوت‌ کارکرد علوم انسانی با دیگر علوم را توضیح داد.

دکتر خادمی، عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت» از دیگر سخنرانان این برنامه بود. این عضو هیئت علمی گروه فلسفه، ضمن معرفی مختصری از علامه حلی و جایگاه علمی این چهره نامدار بزرگ جهان اسلام، به پیشینه و منحصربه‌فرد بودن فعالیت «سمت» اشاره کرد.

سرکار خانم قبدیان، سرپرست مدیریت طراحی و تدوین، به معرفی فرآیند آماده‌سازی و تدوین آثار اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد آینده‌سازانی همچون دانش‌آموزان مدرسه علامه حلی چهار، از جمله همکاران و پژوهشگران آینده برای «سمت» باشند.

دکتر آرمند عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت» در گروه علوم تربیتی، به عنوان سخنران آخر، به کارکرد کتاب درسی دانشگاهی و باید و نبایدهای آن پرداخت.

در بخش پایانی این برنامه دانش‌آموزان از دو قسمت لیتوگرافی و کتابخانه بازدید کردند و با فعالیت‌های جاری هر بخش آشنایی پیدا کردند. 

کلید واژه ها: علامه حلّی بازدید دکتر داود مهدوی‌زادگان


نظر شما :