درگذشت یکی از مؤلفان برجسته «سمت»

احمد روستا استاد برجسته علوم مدیریت و بازاریابی درگذشت

۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵ کد : ۳۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۸۶
احمد روستا، استاد عالیقدر و مؤلف آثار ارزشمند مدیریت، پس از تحمل مدتی درد و رنج بیماری در سن ۷۳ سالگی درگذشت.
احمد روستا استاد برجسته علوم مدیریت و بازاریابی درگذشت

به گزارش روابط عمومی سازمان «سمت»، احمد روستا عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و پدر علم بازاریابی نوین در ایران پس از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

احمد روستا در هفدهم فروردین ماه ۱۳۲۷ در شهر یزد به دنیا آمد. تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه برادفورد انگلیس در سال ۱۳۵۷ شمسی ( ۱۹۷۹ میلادی) در رشته مدیریت به پایان رساند و در همان سال عازم وطن شد.

وی بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات و مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از برترین اساتید بازاریابی کشور داشت.
از سوابق علمی دکتر روستا می‌توان به عضویت هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، عضو هیات علمی مدرسه عالی بازرگانی و عضو مدعو دانشگاه‌های مختلف کشور از جمله صنعتی شریف، علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیرکبیر اشاره کرد. وی عضو انجمن علوم مدیریت ایران نیز بود.

از مهم‌ترین آثار مرحوم احمد روستا که سازمان «سمت» مفتخر به نشر آنها شده است می‌توان به «تحقیقات بازاریابی ( نگرشی کاربردی و «مدیریت بازاریابى» اشاره کرد. این دو اثر ارزشمند به علت استقبال گسترده جامعه علمی و دانشگاهی کشور بارها تجدید چاپ شدند. 

 

              

 

روابط عمومی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) فقدان این استاد بی بدیل را به خانواده محترم ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌نماید.

کلید واژه ها: مدیریت احمد روستا پیام تسلیت تسلیت درگذشت


( ۲ )

نظر شما :