همکاری «سمت» و مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰ کد : ۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۷۱
مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی «سمت» و مدیر بین الملل مؤسسه نمایشگاه¬های فرهنگی ایران، در سازمان «سمت» دیدار و گفتگو کردند.
همکاری «سمت» و مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

در نشست مشترک شهره روغنی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و غلامرضا نوعی مدیر بین الملل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دو طرف درباره راه‌های گسترش همکاری‌های دو جانبه به تبادل نظر پرداختند.


در این دیدار، شیوه های مختلف همکاری مانند حضور و استفاده از ظرفیت های نمایشگاه های بین المللی کتاب در خارج از کشور، تنظیم و برگزاری نشست های تخصصی و حضور اساتید و مؤلفان در این برنامه ها، فروش کپی رایت و عرضه نسخه فیزیکی آثار «سمت» مورد بررسی قرار گرفت.


گفتنی است مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در سال 1371 تأسیس شد. رسالت این مؤسسه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان‌ها و نقاط دوردست کشور، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در داخل و خارج و رشد و توسعه کتاب و کتابخوانی در سطح کشور است. این مؤسسه از سال 1377 تاکنون در بیش از 127نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سطح جهان حضور یافته است و با بسیاری از این نمایشگاه‌ها قرارداد تبادل غرفه رایگان دارد.
 

کلید واژه ها: سازمان سمت


نظر شما :