انتصاب رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه سازمان «سمت»

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۴ کد : ۱۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۶۸
رئیس سازمان «سمت»، سرکار خانم زهرا ابوالحسنی را بعنوان رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه این سازمان منصوب کرد.
انتصاب رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه سازمان «سمت»

به گزارش روابط عمومی «سمت»، محمد ذبیحی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) طی حکمی سرکار خانم زهرا ابوالحسنی را به عنوان رئیس جدید پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» معرفی کرد.
در این حکم آمده، "براساس پیشنهاد معاون محترم پژوهشی سرکارعالی را که از مدیران باتجربه آزموده و سخت‌کوش سازمان هستید برای مدت دو سال به عنوان رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه منصوب می‌نمایم امیدوارم با تجارب ارزنده و شایستگی‌های که دارید در پرتو همدلی و همیاری همه همکاران به‌ویژه اعضاء محترم هیأت علمی و معاونان معزز سازمان در ادامه کارهای بایسته و پسندیده‌ای که انجام شده است گام‌های مفید و مؤثری بردارید."
سرکارخانم زهرا ابوالحسنی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تهران بوده، و هم اکنون علاوه بر مدیر گروه مطالعات کتاب درسی پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت»، عضو هیأت علمی این پژوهشکده و دو دوره نیز مدیریت امور پژوهشی و ارزشیابی سازمان «سمت» را بر عهده داشته است. سردبیری نشریه علمی و پژوهشی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» از مهر 1397 نیز از دیگر فعالیت‌های اجرایی وی بوده است. 
پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» با نام مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» در آذرماه ۸۲ و با رویکرد تأمین منابع علمی دانشگاهی و همچنین ارائه روایتی بومی از علوم انسانی و با هدف دستیابی به پژوهش‌های جامع و کاربردی آغاز به کار کرد و در سال 1395 به پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی ارتقا یافت. 
پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سازمان «سمت» مشتمل بر گروه‌های یازده‌گانه پژوهشی، و همچنین دو نشریه شامل نشریه علمی و پژوهشی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» و دو فصلنامه «روان‌شناسی فرهنگی» می‌باشد.

کلید واژه ها: پژوهشکده سمت انتصاب زهرا ابوالحسنی


نظر شما :