مؤسسة دراسة و تدوين الكتب الجامعية للعلوم الانسانية (سمت) - details
 
سه شنبه, 26 مارس 2019                             English  فارسي Русский
الصفحة الرئيسية کلمة العميد النظام الأساسي الإصدارات الحديثة إتصل بنا
 
كد كتاب : 1835 / گروه پژوهشی : اقتصاد

اقتصاد مدیریت

Managerial Economics
سمت
نويسنده : دکتر مصطفی شریف
مترجم : none
طرف مشارکت : ندارد
چاپ : اول ، 1393 تعداد صفحه : 320
: شابک
978-600-02-0072-5
قيمت : 85000 ريال


مرحله تولید کتاب : چاپ شده

 
شرح :

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «اقتصاد مدیریت» به ارزش واحد تدوین شده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چكيده :

اقتصاد مدیریت که در واقع شاخه تخصصی و کاربردی و بین‌رشته‌ای از علم اقتصاد و مدیریت است، با حوزه کاری، عملی و گسترده‌ای که در همه‌جا و در تمامی بنگاه‌ها و شرکت‌های انتفاعی و غیر‌انتفاعی دارد، نیازمند آن است که این درس به سبک نوین پایه‌گذاری شود. همچنین با توجه به جنبه‌های کیفی و نیز تنوعی که در بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد، باید زمینه‌های فراوانی برای دانشجویان درس اقتصاد مدیریت فراهم شود. دانشجویان معمولاً مطالب و مفاهیم اقتصادی را خوب فرا می‌گیرند، اما آنچه اهمیت زیادی دارد به‌ کارگیری این آموخته‌هاست. در این کتاب سعی شده است مطالب و موضوعات مرتبط و یافته‌های اقتصادی با مثال‌های مختلف تا حد امکان به صورت کاربردی در دسترس دانشجویان قرار گیرد.



فهرست :

پیشگفتار
مقدمه نویسنده
فصل اول: کلیات
فصل دوم: حاکميت شرکتي و هدف‌هاي واحد اقتصادي (تجاري)
فصل سوم: هدف‌هاي اقتصادي (تجاري) و نظريه‌هاي شرکتي
فصل چهارم: مفاهيم مربوط به ‌ريسک و عدم اطمينان
فصل پنجم: رفتار مصرف‏ کننده در قالب آثار قيمت و درآمد
فصل ششم: تجزیه و تحلیل تقاضای فردی و بازار برای تصمیم‌گیری
فصل هفتم: برآورد تابع تقاضا
فصل هشتم: مباحث مربوط به توليد
فصل نهم: مروري ‌بر تئوري‌ها و ساختار بازارها
منابع و مآخذ

در پایان هر فصل شامل خلاصه، سؤال‌ها و تمرين‌ها است.



 

  عددالزوار لهذه الصفحة :168118

  عددالزوار لهذا اليوم :115

  عددالزوار الكلي :273911

  المتواجدون حالياً :3

  وقت تحميل الصفحة :0/1406 ثانيه

 
Copyright © 2002 - 2014, All Rights Reserved by SAMT Org