مؤسسة دراسة و تدوين الكتب الجامعية للعلوم الانسانية (سمت) - details
 
شنبه, 25 مه 2019                             English  فارسي Русский
الصفحة الرئيسية کلمة العميد النظام الأساسي الإصدارات الحديثة إتصل بنا
 
كد كتاب : 1590 / گروه پژوهشی : مديريت

مدیریت دانش کاربردی

The Knowledge Management
سمت
نويسنده : وندی آر. بوکوویتز ، روث ال. ویلیامز
مترجم : دکتر علی‌ حسین کشاورزی ، دکتر علی رضائیان
طرف مشارکت : ندارد
چاپ : سوم ، 1396 تعداد صفحه : 528
: شابک
978-964-530-762-0
قيمت : 240000 ريال


مرحله تولید کتاب : چاپ شده

 
شرح :

كتاب حاضر براي دانشجويان رشته فناوري اطلاعات گرايش مديريت دانش (رشته تازه تأسيس) در مقطع كارشناسي ارشد به عنوان منبع اصلي درس تخصصي «مديريت دانش» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است. اميد است علاوه بر جامعه دانشگاهي، كليه مديران و ساير علاقه‌مندان نيز از آن بهره‌مند شوند.

چكيده :

به کارگیری مؤثر مدیریت دانش در کشورهای در حال توسعه اقتصادی مانند ایران که استعدادهای فراوانی برای شکوفا شدن دارند، بسیار حائز اهمیت است. کتاب حاضر که بر اساس تجربیات چندین ساله سازمانهای موفق در سطح جهان تهیه شده، تلاشی است برای ارائه راهنمای عملی به زبان ساده و کاربردی تا خواننده با مطالعه آن، بتواند میان مفاهیم مدیریت دانش و اقدامات عملی مورد نیاز آن در سازمان، ارتباط برقرار کند. استفاده صحیح از این کتاب می‌تواند به نهادینه شدن مدیریت دانش در سازمان منجر شود. این کتاب به عنوان الگوی عملی به کارگیری مدیریت دانش، به تولید دانش و مدیریت جریان تولید دانش با هدف تولید ثروت سازمانی کمک می‌کند و توان سازمانهای ایرانی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری و ارباب رجوع افزایش می‌دهد.



فهرست :

مقدمه مترجمان
مقدمه نویسندگان
درباره نویسندگان
تقدير و تشكر نويسندگان
فصل اول: نحوه استفاده از کتاب مدیریت دانش کاربردی
فصل دوم: ارزیابی مدیریت دانش 
فصل سوم: اکتساب دانش
فصل چهارم: استفاده از دانش
فصل پنجم: یادگیری دانش
فصل ششم: تسهیم دانش
فصل هفتم: ارزیابی
فصل هشتم: تولید و حفظ دانش
فصل نهم: واگذاري دانش
فصل دهم: نگاهی به آینده: مدیریت از ديدگاه دانشي
کتابنامه
واژه‌نامه
نمايه



 

  عددالزوار لهذه الصفحة :170735

  عددالزوار لهذا اليوم :85

  عددالزوار الكلي :278701

  المتواجدون حالياً :1

  وقت تحميل الصفحة :0/1250 ثانيه

 
Copyright © 2002 - 2014, All Rights Reserved by SAMT Org