مؤسسة دراسة و تدوين الكتب الجامعية للعلوم الانسانية (سمت) - details
 
دوشنبه, 20 مه 2019                             English  فارسي Русский
الصفحة الرئيسية کلمة العميد النظام الأساسي الإصدارات الحديثة إتصل بنا
 
كد كتاب : 1516 / گروه پژوهشی : مديريت

بازاريابي راهبردي : برنامه‌ ريزي و نظارت

Strategic Marketing : Planning and Control
سمت
نويسنده : گرام دراموند ، جان انسور ، روث اشفورد
مترجم : دكتر شهريار عزيزي ، محمد مقدسي ، مهرداد عظيمي
طرف مشارکت : ندارد
چاپ : اول ، 1390 تعداد صفحه : 414
: شابک
978-964-530-670-8
قيمت : 60000 ريال


مرحله تولید کتاب : چاپ شده

 
شرح :

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت استراتژیک پیشرفته» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چكيده :

هر شرکت فقط دو وظیفه دارد: بازاریابی و نوآوری. در برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی به صورت نظام‌مند و منطقی، هدفها و مقاصد بازاریابی شرکت مشخص می‌شوند و با ارزیابی توانمندیها، محدودیتهای داخلی، فرصتها و تهدیدهای بیرونی، راهبردهای ممکن تدوین می‌شوند. هدف این کتاب آن است که خوانندگان بتوانند با مطالعه آن درک عملی و نظری مناسبی درباره بازاریابی، برنامه‌ریزی و کنترل فراهم آورند. در این کتاب ابزار، فنون و مفاهیم ضروری برای تصمیم‌گیریهای راهبردی بازاریابی به صورت مختصر و شفاف مطرح شده است.

لازم به ذکر است که بازاریابی راهبردی، کتابی مقدماتی نیست و برای دانشجویان و مدیران اجرایی مطلع از اصول بازاریابی تدوین شده است.



فهرست :

پیشگفتار مترجمان
پیشگفتار مؤلفان
   فصل اول: چشم‌انداز راهبردی
بخش اول: تحلیل راهبردی
   فصل دوم: تحلیل خارجی
   فصل سوم: اطلاعات رقابتی
   فصل چهارم: بخش‌بندی بازار
   فصل پنجم: تجزیه و تحلیل داخلی
   فصل ششم: آینده‌نگری
بخش دوم: تدوین راهبرد
   فصل هفتم: نیت راهبردی
   فصل هشتم: تدوین راهبرد
   فصل نهم: راهبرد انتخاب بازار هدف، جایگاه‌یابی و شناسه
   فصل دهم: توسعة محصول و نوآوری
   فصل یازدهم: پیمانها و روابط
   فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی بازاریابی راهبردی
بخش سوم: اجرای راهبردی
   فصل سیزدهم: اجرای راهبردی
   فصل چهاردهم: نظارت
بخش چهارم: مباحث نوین در بازاریابی راهبردی
   فصل پانزدهم: مدیریت ارتباط با مشتری
   فصل شانزدهم: اخلاقیات در بازاریابی و تصمیم‌گیری بازاریابی راهبردی
بخش پنجم: آموزش بازاریابی راهبردی
   فصل هفدهم: یادگیری مسئله‌محور



 

  عددالزوار لهذه الصفحة :170121

  عددالزوار لهذا اليوم :38

  عددالزوار الكلي :277888

  المتواجدون حالياً :14

  وقت تحميل الصفحة :0/1875 ثانيه

 
Copyright © 2002 - 2014, All Rights Reserved by SAMT Org