دیدار مدیران دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با رئیس سازمان «سمت»

۰۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۰ کد : ۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۹۳
دیدار مدیران دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با حجت الاسلام والمسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان «سمت» با هدف بررسی راهکارهای ارتقای سطح روابط و رفع موانع همکاری برگزار شد.
دیدار مدیران دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با رئیس سازمان «سمت»

در جلسه مشترک مدیران «سمت» و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم که به میزبانی دفتر قم سازمان «سمت» برگزار شد بر ضرورت شتاب بخشیدن به فرایند ارزیابی و انتشار آثارِ برگزیده تأکید و ابراز امیدواری شد که با راه‌اندازی کارگروهی تخصصی در دفتر قم برای تسریع ارزیابی آثار در پرتو تعامل مستمر با گروه تخصصی علوم قرآن و حدیث، زمینه عملیاتی شدن این پیشنهاد، فراهم و در راستای تحقق مفاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری علمی قدمی مؤثر برداشته شود. 


در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان «سمت» ضمن ابراز خرسندی از گسترش دامنه همکاری‌ها و تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم راه‌اندازی کارگروه تخصصی را مؤثرترین شیوه در جهت دستیابی به اهداف مشترک برشمرد.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، رؤسای دانشکده های تهران و اصفهان و مدیرتوسعه و برنامه ریزی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این دیدار حضور داشتند.
همچنین جمعی از معاونان و مدیران عالیرتبه «سمت» از جمله محمد آریامنش معاون اجرایی، کوروش فتحی واجارگاه معاون پژوهشی، محمدرضا سعیدی معاون نظارت علمی- فنی و حمیدرضا خادمی مدیر دفتر قم و رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه ریاست سازمان «سمت» را در این دیدار همراهی کردند.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دفتر قم


نظر شما :