پیام تبریک رئیس «سمت» به مناسبت انتخابات

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۴ کد : ۲۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۷۷
به مناسبت حضور پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات اخیر و انتخاب آیت الله ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمد ذبیحی رئیس سازمان (سمت)، در پیامی این انتخاب را به وی تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس «سمت» به مناسبت انتخابات

به مناسبت حضور پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات اخیر و انتخاب آیت الله ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمد ذبیحی رئیس سازمان (سمت)، در پیامی این انتخاب را به وی تبریک گفت:

متن پیام تبریک دکتر ذبیحی بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر رئیسی دام مجده‌العالی
با سلام و دعای خیر؛
کارِ کارستانی که ملت نجیب، شریف و دردمندِ ایرانِ اسلامی در 28 خرداد ماه با وجودِ سیل سهمگین تبلیغات علیه انتخابات و تنگناهای فزایندۀ ناشی از شیوع ویروسی منحوس و مرگبار به انجام رساند گواهِ بصیرت و وطن‌دوستی و مسئولیت‌شناسی است. ملتی که حکایتِ جانکاهِ رنج و محنت آنان ترجیع‌بندِ سخنان نامزدهای محترم ریاست جمهوری بود. در این بین، تأکید مؤکد جنابعالی بر بسط عدالت به مثابۀ محوری‌ترین و اصیل‌ترین مأموریت انقلاب اسلامی مرا بر آن داشت تا به یُمن آشنایی دیرین، ضمن عرض تبریک و آرزوی بهروزی و نیک‌بختی برای ملت و دولتِ آینده، نهال امیدی تازه را در قلب خویش بِنْشانم و ان‌شاءالله در روزگار صدارت حضرتعالی، تحقق آرمان‌ها و شعارهای درخشان انقلاب اسلامی را به نظاره بنشینیم.

محمد ذبیحی

رئیس سازمان مطالعه و تدوین


( ۱ )

نظر شما :