دستاوردی دیگر برای «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»

۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۱ کد : ۱۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۲۸
دوفصلنامه علمی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد.
دستاوردی دیگر برای «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»

به گزارش روبط‌عمومی«سمت»، دوفصلنامه علمی«پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» وابسته به پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» از تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ ( 1 اکتبر 2020 ) در پایگاه اطلاعاتی بین المللی DOAJ نمایه شد.
پایگاه جامع اطلاعاتی Directory of Open Access Journals (DOAJ)  مقاله‌های علمی‌پژوهشی را که در سیستم دسترسی آزاد و داوری تخصصی منتشر می‌شود، نمایه می‌کند. این پایگاه بین‌المللی از جمله پایگاه‌های معتبر و دارای امتیاز از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است و عضویت هر نشریه علمی در آن به منزله تاییدی بر کیفیت آن نشریه و تعهد اعضای تحریریه آن نسبت به کیفیت مقالات داوری شده و دسترسی آزاد به آنهاست.
نشریه علمی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» دارای اعتبار علمی‌پژوهشی بوده و در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب درجه علمی با رتبه «ب» از دفتر کمیسیون نشریات علمی شده است. این نشریه پیشتر نیز در پایگاه بین المللی ISC نمایه شده بود. «پژوهش و نگارش» با هدف معرفی آخرین یافته‌‏های پژوهشگران و صاحب‌نظران در حوزه‏ کتاب دانشگاهی منتشر می‌شود و مقالات آن دستاورد طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌‌ها و نقد و بررسی علمی، در حوزه کتاب دانشگاهی است.
علاقه‌مندان می توانند مقالات علمی خود را از طریق سامانه jut.samt.ac.ir  بارگزاری کرده و وارد فرآیند داوری تخصصی نمایند. 

کلید واژه ها: DOAJ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی


نظر شما :